Läänemaa Turismi suvekokkuvõttest ja turistide küsitlusest selgus, et Haapsalu vajab internetikohvikut, probleeme on ühissõidukitega ja toitlustusasutused peaksid parandama teeninduse kvaliteeti.
Haapsalu turistid tahavad internetikohvikut ja paremat teenindust
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Läänemaa Turismi tegevjuhi Ingrit Kera sõnul näitas suvel korraldatud Läänemaa külastajate küsitlus, et üldjuhul olid nad siinse piirkonnaga rahul, kuid kostis ka kriitikat ning välismaalased olid eestlastest kriitilisemad, kirjutab Lääne Elu.
Üks, mida just välismaalased taga igatsesid, on internetikohvik, sest need on tavaliselt seljakotimatkajate omavahelised suhtluspaigad.
Üsna palju nuriseti sõiduühenduse üle ja just välismaalaste hulgas on päris palju neid, kes tulevad siia ühissõidukiga, kuid kui ühendus Haapsalu ja Tallinna vahel on hea, siis edasi Pärnusse või Tartusse, Dirhamisse või Virtsu sõita on palju keerulisem.
Turistidelt kostis kriitikat ka teenindusasutuste töötajate keeleoskuse ja toitlustuskohtade pihta.