Kuna Tallinna Vesi keeras BREMi võlgade tõttu Kadaka tee 72a majas vee kinni, peavad sealsed üürnikud äritegevuse jätkamiseks ise lahendusi leidma.
BREMi ohvrid peavad töö jätkamiseks ise leidlikud olema
Kui Starman kolis oma Kadaka teel asunud teeninduskeskuse firma peakontori hoovi paigutatud soojakutesse, siis autode müügi ja hooldusega tegeleva Eurost Auto töötajad peavad keha kergendamiseks konteinerkäimlat kasutama.
«Alles paar nädalat tagasi viisime soojakud siit minema, nüüd toome jälle tagasi,» ütles Cramo soojakuid kohale vedanud autojuht Kaido Jänes. Varem olid soojakud seal sellepärast, et majas oli remont.
Starmani pressiesindaja Laura Mardisalu kinnitas Postimees.ee`le, et firma on BREMile korralikult üüri maksnud ja kõik oma kohustused täitnud. Nüüd otsib Starman teeninduskeskusele uusi ruume, sest Kadaka tee majja enam tagasi ei kolita. BREM on tema sõnul liiga ebakindel äripartner.
Mardisalu mainis, et Starmani klienditeeninduse töö kolimisega häiritud ei ole. Praegu töötab osa teenindajaid ajutiselt firma peakontori koosolekuteruumis, kus on üles seatud rohkem kui 10 töökohta. Kui ka soojakud korda saavad, saab korraga kliente teenindada rohkem kui 40 inimest.
Täna paika pandavasse kuude soojakusse tuleb paigaldada ka telefoniühendus, internet ja muud teenindajate tööks vajalikud kommunikatsioonid. Mardisalu sõnul võtab see aega paar-kolm päeva.
Kadaka tee 72a BREMile kuuluvas hoones tegutseva Eurost Auto juhatuse liige Kalle Kaldjärv mainis, et vee puudumine teeb kõige rohkem muret seetõttu, et firma ei saa kohapeal autosid pesta ning seega klientidele täisväärtuslikku teenust osutada. Kuna autod tuleb pesemiseks kuhugi mujale sõidutada, siis toob see kaasa täiendavaid kulutusi.
Probleeme tekitab ka see, et töömehed ei saa end pärast tööd korralikult pesta, ainult käsi on võimalik ajutiselt tellitud veeaparaatide all küürida.
Kaldjärv lisas, et elektriga ei ole neil õnneks suurt ohtu, kuna Eurost Auto on elektrivarustuse osas sõlminud otselepingu KH Energia-Konsuldiga.
Kadaka tee 72a maja kõik üürnikud peavad ise oma veemuredega hakkama saama, sest BREM ei liiguta selleks lillegi. Näiteks on firmad kohale toonud konteinerkäimlad, mille eest tuleb kuus tasuda ligi 1000 krooni kuus. Millal selline olukord lõpeb, sõltub ainult BREMist.