550-liikmelises Facebooki grupis «Maailma parim bronnide müüja Riina Lepalaan» pole arutelu Reisiks OÜ omanike tegemiste üle siiani vaibunud – kannatajaid on palju ja nad ootavad lahendust.
Tellijale
Petetud kliendid ootavad lahendust
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ühel neist, Katrinil tekkis probleem Reisiksiga eelmise aasta lõpus, kui ta ostis lennupiletid Taisse. «Sisetunne oli alguses natuke kahtlev, abikaasa veel helistas ettevõtte numbril ja naisterahvas väga asjatundlikult selgitas kõike,» ütles ta Postimehele. Samuti ei leidnud ta guugeldades sel ajal ettevõtte kohta veel midagi kahtlast.