Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Petetud kliendid ootavad lahendust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Patongi rand Phuketis, Tais. Sinna lootsid reisida ka paljud Reisiks OÜ kliendid.
Patongi rand Phuketis, Tais. Sinna lootsid reisida ka paljud Reisiks OÜ kliendid. Foto: SCANPIX

550-liikmelises Facebooki grupis «Maailma parim bronnide müüja Riina Lepalaan» pole arutelu Reisiks OÜ omanike tegemiste üle siiani vaibunud – kannatajaid on palju ja nad ootavad lahendust.

Ühel neist, Katrinil tekkis probleem Reisiksiga eelmise aasta lõpus, kui ta ostis lennupiletid Taisse. «Sisetunne oli alguses natuke kahtlev, abikaasa veel helistas ettevõtte numbril ja naisterahvas väga asjatundlikult selgitas kõike,» ütles ta Postimehele. Samuti ei leidnud ta guugeldades sel ajal ettevõtte kohta veel midagi kahtlast.

30. detsembril sai Katrin arve summas 1436 eurot, mille ta kohe tasus. Reis pidi kestma 27. jaanuarist kuni 13. veebruarini. Broneeringu kinnitust aga ei tulnud. Rohkete e-kirjade ja telefonikõnede peale kinnitati ettevõttest, et kõik on korras ja kinnitus saadetakse.

Tagasi üles