/nginx/o/2015/03/04/3835731t1hf25d.jpg)
550-liikmelises Facebooki grupis «Maailma parim bronnide müüja Riina Lepalaan» pole arutelu Reisiks OÜ omanike tegemiste üle siiani vaibunud – kannatajaid on palju ja nad ootavad lahendust.
550-liikmelises Facebooki grupis «Maailma parim bronnide müüja Riina Lepalaan» pole arutelu Reisiks OÜ omanike tegemiste üle siiani vaibunud – kannatajaid on palju ja nad ootavad lahendust.
Ühel neist, Katrinil tekkis probleem Reisiksiga eelmise aasta lõpus, kui ta ostis lennupiletid Taisse. «Sisetunne oli alguses natuke kahtlev, abikaasa veel helistas ettevõtte numbril ja naisterahvas väga asjatundlikult selgitas kõike,» ütles ta Postimehele. Samuti ei leidnud ta guugeldades sel ajal ettevõtte kohta veel midagi kahtlast.