Et suunata lapsed arvutimängude juurest enda arendamisele, on vaja süsteemselt arendada arvutipõhist õpivara, leiab Ene Koitla Eesti Infotehnoloogia Sihtasutusest.
Spetsialist: Eestis ei arendata piisavalt õpivara
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Koitla rääkis intervjuus «Terevisioonile», et nii mõnedki lapsevanemad on siiani seisukohal, et arvuti ei soosi lapse arengut ning seal veedetakse liiga palju aega, vahendab ERR uudised.
«Peame analüüsima, mida nad arvutis teevad - kas aitab õppida või lihtsalt meelelahutuseks,» kõneles Koitla, lisades, et me võiks kasutada arvutit rohkem oma arenguks, eesmärgipäraseks suhtlemiseks.
Koitla avaldas lootust, et haridusministeeriumi eestvedamisel ja rahastamisel hakatakse Eesti tegema rohkem õppimist soosivaid arvutiprogramme ja lähenetakse sellele teemale süsteemsemalt.
Tema sõnul on praegu see valdkond alarahastatud ning seetõttu vähe välja arendatud.