Kui palju on Ulfsaki kontol rolle, on raske öelda, sest isegi mittetäielik nimekiri võtab enda alla kaheksa A4! Ta oli Nõukogude Liidus filmimaailmas sama suur täht kui Jaak Joala kontserdisaalides.
Punase riigi aegadel tehti Ulfsakile aastas 30–50 filmipakkumist, millest vastu võttis kaks–kolm. Tehtud töid hindab ta aga mitte filmi headuse järgi, vaid võtteperioodil kohatud inimeste ja räägitud juttude põhjal.
Ulfsak on vahetu ja soe inimene. Temaga on meeldiv ja huvitav vestelda, sest tal on oma arvamus, kuid samas kuulab ta ka alati partnerit.
Miks «Mandariinide» stsenaarium Ulfsakile sedavõrd hinge puges, peitub veendumuses, et tulevastele põlvedele tuleb jätta korras maailm. Ulfsakil on komme hotellist lahkudes tuba korda teha, ta peseb isegi laua puhtaks. Täpselt samamoodi tahab ta jätta tulevastele põlvedele korrastatud ja harmoonilise maailma.
Samas pole Ulfsak mingi kuivik, väikene riugas käib alati elu juurde. Näiteks pioneerikokkutulekule minev poisike visati rühmast välja seepärast, et ta torkas üht esimese rea tüdrukut nõelaga taguotsa!
Teatrikriitik Pille-Riin Purjele 11 aastat tagasi antud intervjuus tunnistas Ulfsak, et elus tuleb olla alati valmis. Sest nii uksest, aknast või ka läbi korstna võib tulla üks töö või juhus, mis rahuldust pakub või mis elu muudab.
«On olemas üks selline ütlus, et «valmisolek on kõik»,» lisas Ulfsak, kes sel neljapäeval kell pool neli polnud valmis uudiseks, et «Mandariinid» jõuavad Oscari nominentide hulka. Sest see tundus talle võimatu. «Mu käed natuke värisevad,» tunnistas Ulfsak mõni minut pärast pommuudise plahvatamist.