Rääkides aga võimalikest muutustest Eesti liiklushariduses, et noored juhid ei läheks liiklusesse endast ohtu kujutama, tõdeb Madar, et alustada tuleb juba lastetoast.
«Panna täna kogu vastutus teatud mõttes autokooli õlgadele, kes peaks kolme kuuga või isegi lühema aja jooksul tegema inimesest autojuhi, kes eelneva 18-20 aasta jooksul ei ole liikluskasvatusega kokku puutunud, ei ole reaalne,» tõdes Madar.
Sõidukoolitaja sõnul õpetame me oma lastele küll juba lasteaiast peale kuidas suhelda teiste inimestega viisakalt ja käituda ning samamoodi peaks olema liikluskasvatusega. «Kui seda ei ole eelnevate aastate jooksul tehtud ja tahta, et see tehakse ära 2-3 kuuga – see ei ole võimalik,» lisas Madar.
Ta rõhutab samas, et liikluskasvatus peab olema süsteemne ja algama lasteaiast. Madari sõnul on paljudes lapseaedades ka juba olemas liiklemiskasvatuse õppeväljakud, kus õpitakse elementaarseid asju.
«Edasi peaks see minema kooli ja toimuma kuni gümnaasiumi lõpuni,» on Madar veendunud. Seni kehtinud õppekava seadis koolile kohustuse, et gümnaasiumi lõpetaja peab oskama käituda liiklejana ja juhina. «Läbi üldhariduskooli pidanuks inimene saama tausta, autokoolis antakse sellele lisaks süvateadmised,» selgitas Madar.
Tema sõnul tuleks rohkem jälgida seda, et koolid ka seda nõuet täidaksid.
Kommenteeriudes fakti, et hukkunutega avariide põhjustajate seas on esiplaanil lühikese juhistaažiga noored, tõdes Madar, et liiklus on keeruline valdkond, mille mõistmiseks tuleks selle sees olla aastaid.