Suures spordis on eesmärk alati võit, sest võiduga kaasneb au, kuulsus ja tunnustus. Ja vastupidi: kes palju ja suurelt kaotab, muutub rahva silmis pahatihti peksupoisiks. Kas spordisponsorid ei pelga, et toetades neid, kes pakuvad võidurõõmu asemel rohkem kaotusekibedust, hakkab luuseri imago külge ka neile?
Tellijale
Emotsioon on võidust tähtsam
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Arvan, et sportlase edul või ebaedul pole kohest otsest mõju teda toetava ettevõtte majandustulemustele ega ka mainekuvandile,» lausub Selveri juhataja Kristi Lomp. «Küll aga võib see mõjutada ettevõtte kuvandit ja samuti toetuspoliitikat pikemas perspektiivis, kui spordiala muutub näiteks kehvade tulemuste tõttu rahvusvahelisel areenil rahva seas vähepopulaarseks.»