Eesti klaasikunstnike ühenduse näitusel Tartu kunstimajas on üks üllatavaimaid töid Tallinna kunstniku Piret Ellamaa «Kollektsioon». See koosneb viiest sametpadjal välja pandud klaaspeenisest, millel on heegeldatud pitsümbris. Tartu Postimees kirjutas väljapanekust ja eeskätt sellest teosest 3. detsembril, kuid kunstnikult ei küsinud midagi. Nüüd sai küsitud: miks on «Kollektsioon» tehtud ja miks just nõnda vormistatud?
Tellijale
Ajaleht küsib: miks on «Kollektsioon» tehtud ja miks just nõnda vormistatud?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab kunstnik Piret Ellamaa: