Eilsel avalikul arutelul ei selgunud veel, milline projekteerimisfirma pakutud kaheksast variandist võiks olla kesklinna ja Maarjamõisa ühendamiseks kergliiklejatele parim.
Projekteerijad pakkusid kergliiklusühenduseks kaheksa varianti
Ühinenud Arhitektide OÜ insener Eenok Järg alustas umbes paarikümnepealise publiku ees esitlust sellega, et tõi kõigepealt välja Näituse tänava raudteeületuskohta ja Riia tänava viadukti alust kõnniteed kasutavate inimeste arvu.
Statistika järgi liigub raudteeviadukti alt ööpäevas läbi 4500 jalakäijat ja jalgratturit. Näituse tänava ületuskohta kasutab veidi üle 3000 kergliikleja. Väga suur osa neist on kesklinna ja Maarjamõisa väljal asuvate Tartu ülikooli õppehoonete vahet liikuvad tudengid.
Eenok Järgi pakutud kaheksast variandist kuus olid sillad ja üks tunnel ning viimasena soovitas insener Riia tänava raudteeviadukti alust kõnniteed laiendada. Kuna ülekäik peab arvestama puudega inimestega, sisaldasid pea kõik sillavariandid ja tunnel väga pikki peale- ja mahaminekuid. See aga venitab ülekäigu pikaks ja tülikaks.