Öeldakse, et esmamulje on kõige olulisem ja välimusest sõltub, kuidas sinusse suhtutakse. Tegime erinevate mobiilifirmade esindustes katse, et näha, kas see arvamus ka paika peab.
Tellijale
Kas teenindus sõltub välimusest?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teisipäeva õhtupoolik, väljas on hämar. Peas kohev soeng, näos viimistletud meik ja seljas hinnaline mantel – nii astun sisse Tallinna kesklinnas Viru keskuses asuvasse Elisa esindusse. Ma ei pea ootama minutitki, kui juba tervitab mind lahkel toonil klienditeenindaja Liina. Palun tal soovitada telefone, mis ennekõike teevad kvaliteetseid pilte. Lisan, et hinnaklass ei ole oluline.