/nginx/o/2014/11/10/3509049t1h1c5e.jpg)
Tartu üliõpilasteatris Kalev Kudu lavastatud «Hot» toob meid keskajast tänapäeva. Vaadeldes nüüdisaja ühiskonda tekib vahel kahtlus, et ega me viimaks ajarattal tagasi keskaega pole sõitnud.
Tartu üliõpilasteatris Kalev Kudu lavastatud «Hot» toob meid keskajast tänapäeva. Vaadeldes nüüdisaja ühiskonda tekib vahel kahtlus, et ega me viimaks ajarattal tagasi keskaega pole sõitnud.
Privilegeeritud paavstivõim, varjatud kujul peetavad ristisõjad ning viis, kuidas teenijad ihkavad saada valitsejaks, asetades krooni endale ise pähe. Sellest kõigest kirjutas William Shakespeare juba 17. sajandi alguses «Hamletis». Tollesama sajandi viimasel veerandil aga võttis Jacob Michael Reinhold Lenz sama loo uuesti ette oma teoses «Inglane».