Tallinna linnapilti ilmus reklaamplakat, mis soovitas inimestel minna *ittu. Tegemist on ööklubi Mishka reklaamkampaaniaga.
Piltuudis: kes ja kuhu saadab?
Ööklubi Mishka esindaja kinnitas Postimehele, et tegemist on klubi reklaamiva plakatiga. Küsimuse peale, kuhu inimesi saadetakse, vastati meile, et reklaami sisuline mõte selgub nädala pärast. «Näiteks, kui panete sinna tugeva P ette, siis tähendab see, minge pittu,» sõnas ööklubi esindaja.
Klubi esindaja sõnul ei ole sõna pittu seetõttu välja kirjutatud, et reklaam tekitaks inimestes huvi. Ööklubi sõnul rohkem selliseid plakateid linnapilti ei plaanita tuua.
Tallinna Ettevõtlusameti kohalike maksude osakonna juhataja Riina Koidu sõnul ei sobi ameti arvates reklaam linnapilti, kuna see on vastuolus heade kommete ja tavadega ning on mitmeti mõistetav. «Ei ole arusaadav, kes ja mida reklaamib ning millist eesmärki teabe eksponeerimisega soovitakse saavutada,» sõnas Koit.