Tõenäoliselt kaotab Vjatšeslav Leedo kahe aasta pärast mandri ja saarte vahelise praamiliikluse äri, sest riigile kuuluv Tallinna Sadam tegi majandusministeeriumi hankekonkursil parema pakkumise. Riigiettevõte lubas sama teenuse eest kulutada kümne aasta jooksul ligi 60 miljonit eurot vähem kui pakkus Leedo.
Tellijale
Andres Reimer: mis saab nüüd Saaremaast?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui riik oleks varasematel aastatel ise laevaliiklust korraldanud, võib-olla oleks saanud sarnase summa arvelt maksta kõrgemat palka nii õpetajatele, politseinikele kui ka päästjatele.