Päevatoimetaja:
Sven Randlaid
+372 666 2387
Saada vihje

Dracula veri ja tund aega, et toast põgeneda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Põgenemistuba
Põgenemistuba Foto: Exit Room

Tallinncity tegi kaasa seiklusmängu Põgenemistuba, mis maailmas aina suuremat populaarsust kogub.

Mõte enda vabatahtlikust lukustamisest õudustest pulbitsevasse ruumi ei tundu esmapilgul ahvatlev idee, aga 2007. aastal Jaapanist alguse saanud ja tänavu Tallinnas avatud, seikluslik mõistatusmäng seda eeldabki. Arvutimängudest inspireeritud Põgenemistoa kontseptsioon on kogunud populaarsust üle kogu maailma. Seda isegi sellisel määral, et tuntud reisiportaal TripAdvisor.com peab New Yorgis paiknevat põgenemistuba linna üheks parimaks meelelahutuskohaks.

Tallinncity reporteril avanes meeskonnaga võimalus kultusliku mõistatusmänguga tutvust teha. Astusime Põgenemistoa eestvedajate Katrin Liivati ja Irene Siilbeki soojade sõnade ning julgustava Dracula vere mekkimise saatel, veidi hämarasse ja külmavärinad tekitavasse kambrisse. Teadmata midagi eesootavast katsumusest, kangastusid silmis filmi Saag lõpmatud verd tarretavad stseenid ja Shawshanki lunastusest tuntud geniaalne põgenemine. Mustaks võõbatud uks sulgus kolksatusega, olime jäänud omapäi.

Lukke avavad koodid, peidetud märgid

Mängu sisenedes kadus ruumi ja ajataju, suurenes elevus ja stressitase. Algne tuhin muutus kiiresti peata olekuks, kuid mõistatustes tuhnides liikusime kindlalt pääsetee suunas. Ärksamatel hetkedel tundsin ennast nagu Indiana Jones aardejahil. Mõistatuste lahendused ja lukke avavad koodid olid varjatult kõikjal me ümber. Need olid peidetud märkidesse, numbritesse ja piltidesse, mis olid salapärasel kombel omavahelises seoses. Pääsemine tundus hetkeks lootusetu ja märgid seosusetud, kuid mäng kulmineerus 45 minutil, kui leidsime päästva võtme.

Raudkindlad närvid, pöörased mõttelennud ja rebase kavalus on omadused, mis kuuluvad selles mängus eduka valemi võrrandisse. Emotsioonid ja rõõm koos mõtlemisest ning eelkõige koos olemisest, teevad selle mängu heaks koosviibimise põhjuseks. Põnevusest pakatav ajude ragin on väsitav, kuid äraütlemata mõnus tegevus isegi pärast rasket tööpäeva.

Mida kujutab endast põgenemistuba?

Exit Room on loonud mõistatusi täis põgenemistoad, mis pakuvad seiklushuvilistele mänguritele adrenaliini ja põnevust. Tegemist on täiskasvanud inimeste mänguga, kus kuni 4-liikmeline seltskond lukustatakse tuppa ning neil on aega täpselt üks tund, et toast põgeneda.

Põgenemistuba asub Tallinnas, Weizenbergi 9. Pilet seltskonnale (kuni 4 inimest) maksab 45-60 eurot. Valikus on Dracula- ja Pommituba. Lisainfot saab ka seiklusmängu korraldaja kodulehelt.

Märksõnad

Tagasi üles