Päevatoimetaja:
Alexandra Saarniit
Saada vihje

Adcash – tiiger reklaamiturul

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Oma reklaamiplatvormi kaudu veebi- ja mobiilireklaami teenuseid pakkuva Adcashi tegevjuht Thomas Padovani kinnitab, et Eesti on äriajamiseks turvaline ja heade võimalustega maa.
Oma reklaamiplatvormi kaudu veebi- ja mobiilireklaami teenuseid pakkuva Adcashi tegevjuht Thomas Padovani kinnitab, et Eesti on äriajamiseks turvaline ja heade võimalustega maa. Foto: Peeter Langovits

Prantslane Thomas Padovani on ehitanud üles konkurentsivõimelt teise IT-ettevõtte Eestis. Tänavu on käibeks prognoositud 40 miljonit eurot.

Padovani töötas pärast ülikooli lõpetamist kolm ja pool aastat online-maksetega tegelevas start-up’is. Selle ajaga suurenes ettevõtte käive kahelt miljonilt eurolt sajale miljonile eurole ning mindi börsile. Siis aga hakkas Padovanile tunduma, et ettevõte tahab inimesed kindlatesse rollidesse suruda. Mees müüs oma vähesed aktsiad maha ja läks reisima – sealhulgas ka Eestisse.

Siin oli ettevõte, mis tegeles maksete töötlemisega. Padovani tundis aga, et ei taha kellegi teise unistust täita. Ta kohtas Eestis ka naist, kellest 2010. aastal sai tema abikaasa. «Müüsin televiisori ja kõik asjad, mis mul olid, ja tulin Tallinna,» kirjeldas ta.

Tagasi üles