Viimastel päevadel ülimalt populaarseks saanud uus suhtlusvõrgustik Ello on tekitanud tormi – vaid kutse alusel kasutatava keskkonnaga soovib igas tunnis liituda 35 000 inimest. Ukse taga on järjekorras rohkem inimesi kui keskkonnaga liitunud on.
Tellijale
Sotsiaalvõrgustik Ello astub Facebooki vastu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ello suure populaarsuse taga on jõuline vastandumine Facebookile. Olles avaldanud soovi keskkonnaga liituda, on võimalik kirjutada alla manifestile, kus Facebookile heidetakse ette inimeste kohta kogutud andmete põhjal reklaami müümist. Ello asutajate sõnul on Facebook oma kasutajad lihtsalt müüki pannud ja rikastub nende arvelt.