Sander Kaasiku esimese õpetaja nimi on Monika Kiho (pildil). Õpetaja ütleb, et seda poissi ta veel väga hästi ei tunne, aga nad on enne kooliaasta algust temaga kohtunud küll. Nad on koos mööda koolimaja ringi jalutanud ja vaadanud, kus asuvad klassituba, söögisaal ja garderoob.
Tellijale
Aktusel näeb värvilist muinasjuttu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Monika Kiho on Maarja koolis õpetanud 20 aastat. Midagi muud ta teha ei soovi. Ta usub, et kui miski teda hommikuti närvi ajab, siis on need argielu pisiasjad. Aga niipea, kui ta jõuab kooliõuele või astub koolimajas oma õpilaste ette, on maailm jälle rahulik. Monika Kiho usub, et teeb tööd, mida teda on tegema kutsutud. Ja lisab, et erivajadustega laste õpetamine annab õpetajale tagasi kaugelt rohkem, kui inimesed on harjunud uskuma.
«Kunagi ei tohi meelest lasta seda, et sul tuleb olla valmis üllatusteks. Ega sedagi, et eesmärke võid sa seada küll, aga kõik ei pruugi alati plaanipäraselt minna,» räägib ta.