Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Kõrge õppis oma autot tundma ja tegi puhta töö

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Timmu Kõrge ja Erki Pints kasutasid kiireks sõiduks ka teepervesid.
Timmu Kõrge ja Erki Pints kasutasid kiireks sõiduks ka teepervesid. Foto: Karli Saul

«Tunnen, et olen selle autoga sõitmise enda jaoks selgeks saanud. Juba enne starti tulekut oli enesetunne kindlam ja meel parem ning seda kinnitas ka võistlus,» lausus Viru rallil võidutsenud Timmu Kõrge. Koos kaardilugeja Erki Pintsiga leidis ta Rakvere ümbruse teedel kihutades sellise hoo, millele konkurendid ei suutnud midagi vastu panna.

«Paranenud on arusaamine, kuidas auto ühes või teises olukorras käitub – kiirus, pidurdusmaad… Kodus istudes seda kõike selgeks ei saa, selleks tuleb ikkagi sõita,» rääkis Kõrge Ford Fiesta R5 ralliautoga kohanemisest. See on võtnud aega, kuna sõitmisvõimalus tekib peamiselt vaid võistlustel. Näiteks Harju ralli ja Viru ralli vahele jäänud nädalate jooksul ei teinud ta võistlusautoga ühtegi sõidutreeningut. «Enne starti sõitsin kümmekond kilomeetrit testikatset ja kohe starti!» nentis ta.

Harju rallil ei suutnud Kõrge püsida N-rühma masinaga sõitva venelase Aleksei Lukjanuki tempos. Rakveres sai ta aga esimese päevaga kätte väikese edu ja jätkas vahe suurendamist ka laupäevahommikuste kiiruskatsetega.

Tagasi üles