Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Kõige kallim Brüsseli-pilet on Tunne Kelamil

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Pm

Eurovalimiste suurim reklaamitellija oli Isamaa ja Res Publica Liit (IRL), kes tegi telekampaaniat koguni kaheksa nädalat, mis on üsna erakordne riigikogu valimiste puhul, europarlamenti pääsemisel kohe kindlasti.

Lõplikud valimiskokkuvõtted-rahasummad selguvad erakondadel pärast jaanipäeva, kuid puhtalt reklaamipilti arvestades läks oma esinumbri, europarlamendi saadiku Tunne Kelami Brüsselisse saatmine kõige kallimaks IRLil.

Loomulikult kaasnevad telereklaamide puhul n-ö letihinda arvestades teinekord isegi kuni 70–80 protsendi suurused allahindlused ning IRL võis saada supersoodsa lepingu, et näidata oma reklaame kümnes telekanalis: Fox, Fox Life, Kanal 11, Kanal 12, Kanal 2 (suurim panus), National Geographic, Sony Entertainment TV, Sony Turbo, TV 3 ja TV 6. Keskerakond tegi reklaami 11 kanalis, kuid seda nelja nädala jooksul. Sotsiaaldemokraatlik Erakond (SDE) ja Reformierakond piirdusid viie kanaliga ja samuti nelja nädalaga.

Tagasi üles