Mai lõpus toimunud eurovalimiste mahukaim reklaamivõtja oli Isamaa ja Res Publica Liit, kes tegi telekampaaniat koguni kaheksa nädalat, mis on üsna erakordne riigikogu valimiste puhul, europarlamenti pääsemisel kohe kindlasti.
Homme Postimehes: kelle pilet Euroopa Parlamenti kujunes kõige kallimaks?
Lõplikud valimiskokkuvõtted-rahasummad selguvad erakondadel pärast jaanipäeva, kuid puhtalt reklaamipilti arvestades läks oma esinumbri, europarlamendi saadiku Tunne Kelami Brüsselisse saatmine kõige kallimaks IRLil.
Isamaa ja Res Publica Liidu peasekretär Tiit Riisalo ütles, et nende lõplikud arvutused saabuvad tuleval nädalal. Ta hindas, et kampaania võib jääda 300 000 ja 400 000 vahele.
Keskerakond kulutas esialgsetel hinnangutel erakonna raha 200 000 eurot, millele lisandus kandidaatide 50 000 ehk kokku 250 000 eurot. Reformierakond hindab oma esialgseks otseseks kampaaniakulutuseks 350-400 000 eurot.
Sotsiaaldemokraadid olid eurokampaaniaks planeerinud 300 000 eurot ja peasekretär Indrek Saare sõnul sellesse mahtu ka jäädi. Sellest 300 000 eurost kulus otseselt meediaajale 125 000 eurot, ülejäänud summa moodustas klippide tootmine, transport, jaotusmaterjalid.
Pikemalt loe neljapäevasest Postimehest või Postimees Plussist!