Kas kujutaksite ette, et mobiilsideturul valitseks olukord, kus vaid ühe leviettevõtte kliendid saaksid tasuda nii kõneminutite kui ka internetiteenuse eest ühel arvel? Teiste operaatorite kliendid peaksid alati ootama kahte arvet ning neid ka eraldi tasuma.
Tellijale
Raivo Videvik: kohustused ununesid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kirjeldatuga üpris sarnases situatsioonis on tegelikult elektriturg, kuigi aastakümneid oli harjumus ja tava ju teine. Kui turg 2013. aasta alguses avanes, ei olnud enamik elektritarbijatest isegi teadlikud sellest, et mõne teise elektrimüüja kui Eesti Energiaga lepingut sõlmides hakatakse saama kahte eraldi arvet. Ühte elektri eest ja teist, millel võrgutasud ja maksud.