Pärast seda kui Tallinn asus agaralt bussiradu maha märkima, on nende valdavalt tühjalt seisvate sõidutee osade peale vaadanud himukalt mitme huvirühma esindajad. Küll on pakutud, et ühistranspordirajale võiks lubada põigata elektri- ja hübriidautodel, küll mootorratastel, mopeedidel, jalgratastel… Mistahes liiklusküsimuse aluspõhimõtteks peab olema liiklejate turvalisus. Just sellest lähtudes saab ka otsustada, kas ja millist liiklusvahendit ning millistel tingimustel bussirajale lubada.
Tellijale
Juhtkiri: bussirattarajad
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jalgratturitega kavatseb pealinna transpordiamet nüüd eksperimendi korraldada. Peale katsetajate endi tuleks seda hoolega jälgida kõigil, kellest sõltub liikluskorraldus, ning loomulikult igal liiklejal, eriti neil, kellesse see vahetult puutub (ühissõidukite juhid, jalgratturid). Transpordiamet peab lisaks oma tähelepanekutele arvestama ka kriitikaga. Ainult sellisel juhul tehakse tulemusest mõistlikud järeldused. Kui muudatus tekitab ohtlikke olukordi, tuleb eksperiment lugeda läbikukkunuks.