Kopli tänava ühesuunalisel lõigul Volta tänava ja Telliskivi tänava vahel muudetakse lähiajal liikluse suunda, nii et Koplist tulijad saavad sõita kuni Telliskivi tänavani ja sealt paremale pöörata.
Kopli tänav muutub vastassuunaliseks
Alguses tahtis transpordiamet selle tänavalõigu kahesuunaliseks teha, kuid kohalikud elanikud olid selle plaani vastu nii parkimiskohtade kadumise kui kahekordistuva liiklusmüra tõttu.
«Selleks, et säilitada parkimiskohad, ei saa kahjuks rakendada esialgset kava muuta Kopli tänav jälle kahesuunaliseks. Nüüdne plaan on muuta Kopli tänava lõigul Volta tänavast Telliskivi tänavani liikluse suunda,» ütles transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa.
«Kopli tänavaga paralleelne Vabriku tänav on teisesuunaline. Kes tahab Kopli poole sõita, saab sõita mööda Vabriku tänavat. Ja kes tahab tulla Telliskivi tänava poole, saab selleks edaspidi kasutada Kopli tänavat,» selgitas ta.
Rüütelmaa sõnul jääb Kopli tänaval avatuks ainult parempööre Telliskivi tänavale. «Vasakpööre Malmi tänavale ei ole võimalik nähtavusnurga puudumise tõttu. Kunagi ammu oli vasakpööre seal lubatud, aga siis oli see ka üks avariirohkemaid paiku. Kuna nurgapealne maja varjab vaatevälja, siis ainus võimalus on see, et see, kes Koplist tuleb, võib minna Telliskivi tänavale ja seal võib valida Haabersti või Mustamäe suuna või minna Tehnika tänavale,» lausus Rüütelmaa.
Telliskivi ja Kopli tänava ristmikul on eesõigus nendel sõidukijuhtidel, kes sõidavad Telliskivi tänavalt välja, kuna Telliskivi tänaval on raudteeülesõit. «Kehtib selline ohutusreegel, et autod peavad raudteeülesõidu kohalt ära saama. Muidu võib juhtuda see, et nad jäävad näiteks mööda Kopli tänavat linna poolt tulijatele mingil põhjusel teed andma ja siis viimased autod on sunnitud peatuma raudteeülesõidul, mis võib-olla ohtlik. Nii et Telliskivi tänav peatänavaks sel põhjusel, et autod ei jääks rongi ette,» ütles Rüütelmaa.
Liikluskorraldajad plaanisid muudatused teoks teha 19. maiks, aga välistemperatuur on sõiduradade märgistamiseks veel liiga madal. «Selle töö puhul me oleme sõltuvuses ilmast. Väljas peaks olema öine temperatuur pluss kümme kraadi, sest me saame märgistustöid teha öösel,» selgitas liikluskorraldaja.