/nginx/o/2014/04/23/2981528t1h8eb3.jpg)
Mis asi on ülemaailmne Moerevolutsioon ja miks tõotab see ka Eesti (IT-)ettevõtjatele häid ärivõimalusi, selgitab Moerevolutsiooni päeva koordinaator Eestis Ann Runnel.
Mis asi on ülemaailmne Moerevolutsioon ja miks tõotab see ka Eesti (IT-)ettevõtjatele häid ärivõimalusi, selgitab Moerevolutsiooni päeva koordinaator Eestis Ann Runnel.
Täna on esimene ülemaailmne Moerevolutsiooni päev. Idee sai alguse aasta tagasi Bangladeshi Rana Plaza tehasevaringust, kus hukkus palju töötajaid. Nüüdseks on kampaaniast vedu võtnud 55 riiki ning täna toimub sel puhul üle maailma sadu üritusi ja aktsioone. Kampaania eesmärk on suurendada tarbija teadlikkust moetööstuse probleemidest ning esitleda häid lahendusi ja alternatiivi kiirmoele.