Mis asi on ülemaailmne Moerevolutsioon ja miks tõotab see ka Eesti (IT-)ettevõtjatele häid ärivõimalusi, selgitab Moerevolutsiooni päeva koordinaator Eestis Ann Runnel.
Tellijale
Ann Runnel: uus ajastu rätsepakunstis
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Täna on esimene ülemaailmne Moerevolutsiooni päev. Idee sai alguse aasta tagasi Bangladeshi Rana Plaza tehasevaringust, kus hukkus palju töötajaid. Nüüdseks on kampaaniast vedu võtnud 55 riiki ning täna toimub sel puhul üle maailma sadu üritusi ja aktsioone. Kampaania eesmärk on suurendada tarbija teadlikkust moetööstuse probleemidest ning esitleda häid lahendusi ja alternatiivi kiirmoele.