/nginx/o/2009/09/07/232037t1h33c4.jpg)
Ainult fooridest raudteeülesõitudel turvalisuse tagamisel ei piisa. Kasutada tuleb ka tõkkepuid ning valvekaameraid, mis tuvastaks rikkujad, kirjutab transpordianalüütik Hannes Luts.
Ainult fooridest raudteeülesõitudel turvalisuse tagamisel ei piisa. Kasutada tuleb ka tõkkepuid ning valvekaameraid, mis tuvastaks rikkujad, kirjutab transpordianalüütik Hannes Luts.
Eelmisel kolmapäeval toimunud õnnetus Raasiku raudteeülesõidul pani ilmselt paljud meist mõtlema rongiliikluse ohutusele. Kuigi nii rasked tagajärjed on Eestis haruldased, ei tasu siiski alahinnata juhtunu kurba märgilist tähtsust – tegemist oli esimese raudteeõnnetusega Eestis viimase 34 aasta jooksul, milles hukkus rongis viibinud reisija. Enamasti kannatavad auto ja rongi kokkupõrkes vaid autos viibijad, kes ka ise õnnetuse põhjustavad.