/nginx/o/2010/11/28/474619t1h0e8c.jpg)
Õnnestunud digipööre toob kooli tõelise õpiõhina, kuid selleni jõudmiseks on vaja uut metoodilist lähenemist, kirjutab Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse innovatsioonikeskuse juhataja Ene Koitla.
Õnnestunud digipööre toob kooli tõelise õpiõhina, kuid selleni jõudmiseks on vaja uut metoodilist lähenemist, kirjutab Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse innovatsioonikeskuse juhataja Ene Koitla.
Valitsus kinnitas aasta alguses Eesti elukestva õppe strateegia 2020, mis keskendub viiele tähtsale teemale hariduses: muutunud õpikäsitlus, pädevad ja motiveeritud õpetajad ning koolijuhid, elukestva õppe võimaluste ja töömaailma vajaduste vastavus, digipööre elukestvas õppes, võrdsed võimalused elukestvaks õppeks ja õppes osaluse kasv.