Riigiteaduste magistrandi Hannes Nageli arvates on Eesti kaupluste kõrged hinnad ka kaupluste «võidurelvastumise» ja vale strateegia tulemus. Nagel on ise aastaid tagasi poeketis teenindajana töötanud ja seetõttu suurpoe siseeluga hästi kursis, vahendab ajaleht Pealinn Nageli blogipostitust..
Blogija soovitus: poed võiks olla väiksemad ja üksteisest eristuda
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Vähendage poodide pindala ja sortimenti, sest iga kauplus ei pea pakkuma kümmet sorti mähkmeid, 30 eri õlut ja kõike ülejäänut, mida saab osta 25 meetrit eemal olevast suuremast kauplusest. Eristuge selgelt oma kauba sortimendiga, mis loob teile eripära ja põhjuse seda külastada ikka ja jälle.»
«Kui väidetakse, et see on võimatu ja mõttetult kallis, siis ainult kasumit esikohale seades on see tõepoolest raske,» lisas Nagel. «Samal ajal toimivad ja toimetavad paljud toidupoed ja kioskid teisiti Helsingis, Stockholmis, Thessalonikis, Roomas, Berliinis, Pariisis, Brüsselis ja teistes linnades, kus olen näinud teist ja inimlikumat ärikultuuri, mis ei talla jalge alla inimelusid,» vahendab Pealinn Nageli sõnu.
Artiklit saab lugeda siit.