Tallinna Tehnikaülikooli professori Dago Antovi sõnul saavad jalakäijad paradoksaalsel kombel viga ülekäiguradadel, mis on loodud hoopis vastupidisel eesmärgil.
Tellijale
Kõige ohtlikum on teeületus vöötrajal
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Asi, mida meil väga armastatakse, on lihtsalt vöötrada maha joonistada. 40 meetrit vöötrada üle kaheksa sõiduraja – ega sealt hästi julgegi üle minna,» rääkis Antov äsjastel valdade ja linnade päevadel peetud ettekandes.
Antov tutvustas Norras valminud põhjalikku uuringut, mille järgi näitab rahvusvaheline kogemus, et vöötrajad suurendavad vigastustega liiklusõnnetuste arvu.