Päevatoimetaja:
Mai-Brit Jürman
Saada vihje

Küsimus kaupmehele: milliseid jalatseid Eesti ostjad soovivad?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tallinncity puhus uuenenud ABC Kinga esinduspoes juttu AS TKM King tegevdirektori Edward Kösteriga, et uurida kingamaailma trendide, eestimaalaste ostusoovide ja hinnatundlikkuse kohta. Vaata  videointervjuud ja tee meiega poes virtuaaltuur!

Kösteri sõnul võiks inimene võimalusel muretseda endale igat sorti jalanõusid mitu paari. «Kui üht paari kantakse, teine puhkab. Jalatsid, nii nagu rõivadki, ketavad sel moel kauem,» rääkis spetsialist.

Eestimaalaste hinnatundlikkusest kõneldes märkis Köster, et alla 30-40 euroseid nahkjalanõusid vaadatakse juba kahtlustavalt, et kas ikka on vastupidavad.

Uues ABC Kinga kauplus Viru keskuses  on 900 m² müügipinnal väljas üle 1000 erineva jalatsi- ja aksessuaarimudeli, kokku ca 14 000 jalatsipaari. Müügile tuleb ka mitmeid uusi ja eksklusiivseid brände.

Uue kaupluse mööblilahenduste ja sisekujunduse autoriteks on oma ala tunnustatud tegijad Janno Roos ja Andres Labi Ruumilaborist. Sisegraafika pärineb Margus Tõnnovi sulest ning kauplust ilmestab kodumaise kunstniku Kalle Pruudeni disainmööbel.

Poekeskkonnas on suurt tähelepanu pööratud jalatsite proovimismugavusele – loodud on erilahendusega diivanid, proovisokkidega sahtlid ja privaatne proovikabiin, kus on võimalik järgi kontrollida, kas valitud kingad ka kostüümi juurde sobivad. Lasteosakonda on paigaldatud teleekraanid, millest jooksvad multifilmid võimaldavad väiksematel lõbusalt aega veeta sel ajal, kui ema-isa neile jalatseid valivad ja jalga proovivad.

ABC Kingale omaselt on kaupluse väljapanekus kesksel kohal tuntud ja kvaliteetsed brändid, mille ümber on koondatud teiste sarnases stiilis kaubamärkide tooted. Uues poes jaguneb kaubavalik ca 65% ulatuses naiste, 23% meeste ja 8% laste jalatsite ning 4% aksessuaaride (vööd, kotid, rahakotid) vahel.

Esindatud on kaubamärgid Pretty Ballerinas, Joop!, Marc Ellis, Chie Mihara, Liu Jo,  TOMS, United Nude ja Tiger of Sweden. Tänavu lisandub ABC Kinga brändiportfelli kokku 30 uut kaubamärki.

Tagasi üles