Muudatused ühistranspordiseaduses peaks loodetavasti soodustama konkurentsi bussiliikluses ning tooma populaarsematele liinidele vedajaid juurde.
Tellijale
Liinilubade saamine lihtsustub peagi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bussid hakkavad veelgi sagedamini sõitma, piletihind läheb alla. Või vähemalt loodab riik, et nii juhtub, kui nad õgvendavad märgatavalt liinilubade jagamise korda.
«Praegune liinilubade väljastamise kord on tore neile, kellele on juba load aastaid tagasi väljastatud, sest nende eluiga on piltlikult öeldes lõpmatu, mis omakorda piirab uute soovijate turule tulekut ehk vaba turumajanduse konkurentsi,» rääkis Hansa Bussiliinide juhatuse liige Andres Puskar. Ta iseloomustas praegust olukorda näitega, et kui teistes valdkondades kehtiks samad reeglid, siis tähendaks see, et kui Tallinnas Järvele on Selver teinud toidupoe ja Statoil tankla, siis ei tohiks teised toidupoeketid ja tanklafirmad oma teenusega sinna rajooni enam tulla.