Postimehe Tallinncity portaal külastas Viru keskuse Sangari triiksärgipoodi, milles asuvat digitaalset assistenti tutvustas video vahendusel AS Sangari turundusdirektor Raul Saks.
Vaata, kuidas töötab Sangari triiksärgipoe digitaalne abimees
Vastavalt kliendi soovidele ja mõõtudele kuvatakse tahvelarvuti abil suurele 60-tollisele ekraanile kaupluses saadaolevad mudelid, mis vastavad kliendi kriteeriumitele.
Kuna kaupluses on müügil rohkem kui 100 erinevat särgimudelit ja üle 100 lipsu, aitab digitaalne assistent teenindajat sobiva mudeli ülesleidmisel, hoides sellega ühtlasi kokku särgiostja aega.
Kui peaks aga selguma, et sobivas mõõdus särki antud hetkel kaupluses pole, on võimalus tellida kliendi mõõtudele ja maitsele vastav mõõdusärk.
Custom made särkide puhul avaneb kliendil võimalus valida särgi jaoks nii mudel, muster kui ka kangas.
Vaata lähemalt videost, mida särgiostja enda kohta teadma peaks, millised trendid triiksärgimaailmas levivad ning milliseid aksessuaare särgi kõrvale valida saab.