/nginx/o/2013/11/11/2614262t1hc4a0.jpg)
Rail Balticu ehitamiseks kuluva liiva ja kruusa kogused ületavad fantaasia piirid ja on heal juhul võrreldavad nõukogude aja suurte raudtee-ehitustega. Aga kust võetakse see kraam nüüd, mil igast metsatukast leiab taime, mida kaitsta?
Rail Balticu ehitamiseks kuluva liiva ja kruusa kogused ületavad fantaasia piirid ja on heal juhul võrreldavad nõukogude aja suurte raudtee-ehitustega. Aga kust võetakse see kraam nüüd, mil igast metsatukast leiab taime, mida kaitsta?
Tartu Ülikooli geoloogiaprofessori Kalle Kirsimäe kinnitusel hakatakse raudteed rajama piirkondadesse, kus tuleb läbida soo- ja rabamassiive. «Kust see materjal võetakse? Tamm tuleb ju millestki ehitada ja ehkki mingid väga esialgsed arvutused on olemas, olemasolevatest karjääridest ei piisa,» lausus Kirsimäe.