Päevatoimetaja:
Mai-Brit Jürman
Saada vihje

Rail Baltic paneb Nabala haldja peagi proovile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Aruvalla-Kose teelõik on ehitatud samuti suures osas Euroopa Liidu rahaga.
Aruvalla-Kose teelõik on ehitatud samuti suures osas Euroopa Liidu rahaga. Foto: Mihkel Maripuu

Valitsusevahetus paneb proovile keskkonnaminister Keit Pentus-Rosimannuse entusiasmi Nabala karstiala kaitsmisel.

Eestis pole pärast iseseisvuse taastamist ehitatud midagi Rail Balticuga suuruse poolest vähegi võrreldavat. Suured asjad liigutavad inimesi, teisalt aga on kahe kõrge aiaga kaitstud Rail Baltic loomadele Hiina müür.

Samas küsib geoloogiaprofessor Kalle Kirsimäe, kust ja kas üldse võtta pinnasetäiteks tarvilik määratu liiva- ja kruusakogus riigis, kus kaevandamise saab keelata igal maatükil, millel kasvab mõni kaitsealune taim. Nii kaevandamisload kui loomad kuuluvad keskkonnaministri otsustusvalda.

Märksõnad

Tagasi üles