Tallinncity toimetaja sattus tunnistajaks juhtumile, kus uue elektriarvesti paigaldada lubanud Elektrilevi jättis kliendi ilma ühegi selgituseta pika ninaga - lubatud arvestit päeval, mis kokku lepiti, ei saabunud.
Uut elektriarvestit oodanud Elektrilevi klient jäi pika ninaga
«Võtsime abikaasaga spetsiaalselt töölt vaba päeva, et elektriarvesti vahetuse ajal kodus olla. Mida aga ei tulnud, oli arvesti,» rääkis Tallinna vanalinnas elanik. «Eelnevalt olin saanud Elektrilevilt kirja arvestivahetuse kuupäevaga, samuti oli tehnik helistanud ja vahetuse toimumise kinnitanud. Aga järgmisel päeval vahtisime kodus nagu lollid, teadmata, et arvestivahetust pakkunud firma välja ilmuda ei suvatse.»
Pärastlõunal kliendi arupärimisele vastanud Elektrilevi klienditeenindaja väitis telefonis, et tehnik jättis tulemata, kuna vanalinnas sõiduks on tarvis eriluba. Tallinna transpordiametist selgitati, et eriluba on tarvis vaid raskete veoste puhul, mille taotlemisel loa ka saab.
«Antud juhtumi puhul on selge, et tegemist oli Elektrilevi alltöövõtja eksimusega ja vabandame kliendi ees ebameeldivuste pärast, mis varem kokku lepitud arvesti vahetamata jätmine põhjustas,» selgitas Elektrilevi pressiesindaja Kaarel Kutti.
«Kuigi täna ei ole veel täpselt teada, miks arvesti vahetamata jäi on ebatõenäoline, et selle põhjuseks auto piiratud sissepääs vanalinna. Antud juhtumi valguses küsime juhtunule selgitusi alltöövõtjalt ning vaatame läbi klientide teavitamise protseduurid, et parandada olukorda nii, et tööde graafiku muutumisel saavad kõik kliendid, kellega on kokku lepitud arvesti vahetamine ka muudatusest ka koheselt teada,» lubas Kutti.
Hea lugeja: kas ka Sinul on kogemusi töömeestega, kes lubavad tulla, aga ei ilmu kohale? Jaga oma kogemust meie kommentaariumis!