/nginx/o/2014/03/09/2883366t1hd5a2.jpg)
Kaupmehi, kelle kassas saab toodete-teenuste pealt soodustust ID-kaarti pruukides, tuleb tasapisi juurde, kuid Eesti suurimad poeketid ei kiirusta oma firma logoga magnetkaartidega hüvasti jätma.
Kaupmehi, kelle kassas saab toodete-teenuste pealt soodustust ID-kaarti pruukides, tuleb tasapisi juurde, kuid Eesti suurimad poeketid ei kiirusta oma firma logoga magnetkaartidega hüvasti jätma.
Kütusefirma Olerex läks ID-kaardi põhisele nn lojaalsusprogrammile üle 2013. aasta mais, hakates järk-järgult asendama 1996. aastast alates jagatud kliendikaarte. Olerexi turundusjuhi Liina Kivimägi sõnul toetas muudatuse otsust klientide rahulolematus: kõiksuguseid kliendikaarte on palju ja just see, mida parajasti tarvis, on pahatihti jäänud koju või autosse.