Kaupmehi, kelle kassas saab toodete-teenuste pealt soodustust ID-kaarti pruukides, tuleb tasapisi juurde, kuid Eesti suurimad poeketid ei kiirusta oma firma logoga magnetkaartidega hüvasti jätma.
Tellijale
Plastkaardipakk kaob rahakotist visalt
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kütusefirma Olerex läks ID-kaardi põhisele nn lojaalsusprogrammile üle 2013. aasta mais, hakates järk-järgult asendama 1996. aastast alates jagatud kliendikaarte. Olerexi turundusjuhi Liina Kivimägi sõnul toetas muudatuse otsust klientide rahulolematus: kõiksuguseid kliendikaarte on palju ja just see, mida parajasti tarvis, on pahatihti jäänud koju või autosse.