Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Plastkaardipakk kaob rahakotist visalt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Mõnel inimesel on kogunenud sooduskaarte juba nii palju, et need ei mahu enam hästi rahakotti. Mitmed kaupmehed on hakanud seda probleemi lahendama ID-kaardi põhiste soodustuste pakkumisega.
Mõnel inimesel on kogunenud sooduskaarte juba nii palju, et need ei mahu enam hästi rahakotti. Mitmed kaupmehed on hakanud seda probleemi lahendama ID-kaardi põhiste soodustuste pakkumisega. Foto: Margus Ansu

Kaupmehi, kelle kassas saab toodete-teenuste pealt soodustust ID-kaarti pruukides, tuleb tasapisi juurde, kuid Eesti suurimad poeketid ei kiirusta oma firma logoga magnetkaartidega hüvasti jätma.

Kütusefirma Olerex läks ID-kaardi põhisele nn lojaalsusprogrammile üle 2013. aasta mais, hakates järk-järgult asendama 1996. aastast alates jagatud kliendikaarte. Olerexi turundusjuhi Liina Kivimägi sõnul toetas muudatuse otsust klientide rahulolematus: kõiksuguseid kliendikaarte on palju ja just see, mida parajasti tarvis, on pahatihti jäänud koju või autosse.

«Tehnilisest küljest oli tegemist pigem väikesemahulise projektiga,» iseloomustas Kivimägi ID-kaardile üleminekut. «Suurim investeering oli ID-kaardi lugejate soetamine. Kliendid võtsid uuenduse väga hästi vastu ja rõõmustasid, et rahakoti vahel jääb üks kaart vähemaks.»

Tagasi üles