:format(webp)/nginx/o/2008/12/03/100419t1h4854.jpg)
Tallinna Kalamaja elanikud koguvad allkirju parkimisala laiendamise vastu, sest ei soovi sellega kaasnevat autode parkimist hoovidesse, kuid abilinnapea Taavi Aasa sõnul on tänavad mõeldud liiklemiseks, mitte parkimiseks.
Tallinna Kalamaja elanikud koguvad allkirju parkimisala laiendamise vastu, sest ei soovi sellega kaasnevat autode parkimist hoovidesse, kuid abilinnapea Taavi Aasa sõnul on tänavad mõeldud liiklemiseks, mitte parkimiseks.
Tallinna volikogu arutab homme Kalamaja parkimisala laiendamise eelnõu, mille kohaselt peaks parkimisala laienema Balti jaama juurest kuni mereni, vahendas ERR Uudised «Aktuaalset kaamerat».
Abilinnapea Aasa sõnul on tasulise parkimise korraldamine üks liikluskorralduse meetmeid, et vähendada liikluskoormust kesklinnas ja vanalinnas. Samuti tähendab tasuline parkimisala tema sõnul ka seda, et tänavad ei ole mõeldud parkimiseks, vaid liiklemiseks ja üks eesmärk on see, et kasutataks enam hoove.
Kalamaja elanikud aga ei soovi, et hoovid kaetakse betooni ja asfaldiga, kuna siis kaotaks Kalamaja väärtuse, mille pärast noored pered sinna üldse lähevad - et nad saaksid olla vaikses tagahoovis.