/nginx/o/2010/05/28/375493t1h88b8.jpg)
Tallinna Tehnikaülikooli emeriitprofessor Ilmar Pihlak peab Tallinnas tasulise parkimise ala laiendamist põhjendatuks ainult juhul, kui on tehtud uuringud ja need näitavad, et paljudel tänavatel on parkimiskohtadest puudus.
Tallinna Tehnikaülikooli emeriitprofessor Ilmar Pihlak peab Tallinnas tasulise parkimise ala laiendamist põhjendatuks ainult juhul, kui on tehtud uuringud ja need näitavad, et paljudel tänavatel on parkimiskohtadest puudus.
Emeriitprofessori sõnul kasvab igal pool koos autopargi kasvuga proportsionaalselt ka parkimiskoormus, vahendas ERR Uudised saadet «Ringvaade».
Ta peab Kalamajas parkimise tasuliseks muutmist põhjendatuks, kui olukord on selline, et töölt naasnud inimene ei leia enam parkimiskohta, sest need on täis inimeste autosid, kes on läinud kesklinna asju ajama. Praegu on tasulise parkimisala piir Kalamajas Pihlaku arvates võib-olla kavandatud liiga kaugele viia.
Parkimisprobleeme tekitavad aga ka puudujäägid linnaplaneerimises, eeskätt liiga kitsad tänavad.