«See pole normaalne, et lihtsaks tankimiseks ja heal juhul ajalehe ostmiseks pead ootama enne pooletunnises järjekorras, millal kellelegi burgerit tehakse! Munaga või ilma, juustuga või juustuta, lisaks küpsetamine - kogu see pull võtab kassas hullu moodi aega, samas kui mina saaksin tankimise makstud paari minutiga,» kurtis Tallinncity.ee lugeja.
Nördinud lugeja: kabanossinosijad segavad Statoilis kütuse eest maksmist
Vastab Statoili kommunikatsioonijuht Jaanus Pauts:
Jah, on heameel tunnistada, et Statoili kohv, värsked võileivad ja toidupakkumine tervikuna on tõesti Statoili klientide arvu märgatavalt kasvatanud. Tänasel päeval külastab Statoili teenindusjaamasid üle Eesti igal kuul ligi 1,4 miljonit klienti ehk ühes kuus külastab Statoili keskmiselt iga eestlane.
Selleks, et kütusekliente kiiremini teenindada, olemegi kõikidesse Statoili teenindusjaamadesse paigaldanud valikuvõimalusega tankurid, mis annavad helisignaaliga märku, et klient teeks maksevõimaluse osas valiku. Teisisõnu on uute tankurite puhul kliendil enne tankimist võimalik valida, kas ta soovib kütuse eest maksta kohe tankimisalal (juhul, kui on kiire) või teeb seda teenindusjaama kassas (kui soovib lisaks kütusele veel ka midagi juurde osta).
Samuti oleme klienditeenindajatele andnud juhised, et järjekorra tekkides võetaks kütusekliendid võimalusel vahele, kuid reaalsus on see, et tihti ostavad ka mitmed kütusekliendid süüa. See on ka põhjus, miks niinimetatud kütusekassa testid ei ole andud soovitud tulemust.