Möödunud aasta keskel üleriigiliselt tööd alustanud politsei liiklusliin aitas lahendada enam kui 8600 liiklusalast muret.
Liiklusliin lahendas mullu enam kui 8600 liiklusalast muret
Liiklusliin muutus üleriigiliseks 2013. aasta maikuust ning seda, et inimeste mure igapäevase liiklusohutuse üle on suur igas Eesti nurgas, näitas ilmekalt mullu liiklusliini poolt lahendatud teadete hulk. Napi poolaasta vältel suurenes laekuvate teadete hulk enam kui kolm korda, teatas Lõuna prefektuuri pressiesindaja.
Mullusest liiklusliini statistikast nähtub, et kaks kolmandikku kõnedest laekus Lõuna-Eestist, 27 protsenti Põhja-Eestist, 5 protsenti Lääne-Eestist ja 3 protsenti Ida-Eestist. Kõige rohkem oli kõnesid seotud parkimiskorraldusega, järgnesid kaebused ohtlikke manöövreid tegevate liiklejate ja märgi eirajate kohta.
Politsei liiklusliini projektijuhi Baldur Pildeni sõnul nähtub kõnede mahust, et liiklusliin on möödunud aastaga oma peamist eesmärki ootuspäraselt hästi täitnud. «Hädaabinumber 110 saab enam keskenduda raskemate sündmuste vastuvõtmisele ja lahendamisele. Ka patrullpolitseinikke pole olnud tarvis mitmetel juhtudel otsejoones sündmuskohale saata, kuna liiklusliini operaator on probleemi lahendanud juba eos, telefonitsi,» vahendas pressiesindaja Pildeni sõnu.
Ta lisas, et kõige ilmekamalt kirjeldabki liiklusliini töö tulemuslikkust see, et vaid kaks liiklusliini operaatorit on suutnud aasta vältel maandada enam kui 8600 korral liikluses tekkinud pingeid ja probleeme ainult vastuvõetud ja tehtud telefonikõnede läbi.
Politsei liiklusliin 14900 alustas oma tegevust 2007. aastal Lõuna-Eestis. Alates 2013. aasta maikuust avanes võimalus oma liiklusalastest tähelepanekutest politseile teada anda ka kõikidel teistel Eestimaa eripaigus olevatel liiklejatel.