Kui uskuda Eesti alkoholitootjaid, on iga uue napsitaja teke sama müstiline küsimus kui näiteks see, kust tulevad äädikakärbsed. Kahe suurima välismaise kontserni esindajad on viimase paari aasta jooksul igatahes suutnud kinnitada avalikkusele, et reklaam kindlasti uusi napsisõpru ei lisa. Ilmselt on siin süüdi kõik teised, kuid õlletootjad ise panevat igal aastal miljoneid eurosid reklaamidesse vaid selleks, et pisut omavahel mürada ja kallutada oma õllemarkide poole neid inimesi, kes juba joovad.
Tellijale
Kadri Kasak: kust tulevad napsitajad?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aga laseme rääkida asjaosalistel. Soome ettevõtte Olvi kohaliku tütarettevõtte A. Le Coq juht Tarmo Noop ütles eelmisel aastal portaalile Naine24, et «ükski reklaam ei pane mingit toodet tarbima, kui sel tootel pole tarbijat», ning lisas sellele teisegi noopismi: «Näiteks kui ma seeni ei söö ja mulle neid reklaamitakse, siis ma seeni sööma ei hakka.»