/nginx/o/2010/12/02/477290t1h9f76.jpg)
Rongiliikluse «eksperimendi» tulemused näitavad, et ASi Elron ei juhi sõitjate veo alal kompetentsed inimesed, kirjutab TTÜ logistikainstituudi emeriitdotsent Mall Villemi.
Rongiliikluse «eksperimendi» tulemused näitavad, et ASi Elron ei juhi sõitjate veo alal kompetentsed inimesed, kirjutab TTÜ logistikainstituudi emeriitdotsent Mall Villemi.
Olgu sõitjate veol tegemist mistahes omandivormiga, tuleb arvestada teenindustaseme ja kulude ning nende kattega. Teenindustaseme kohta on teede- ja sideministri 2000. aasta määrusega antud soovituslikud normid avalikule kohalikule liiniveole, mida peaksid arvestama ka rongiliikluse planeerijad. Normide eesmärk on ühtlustada ja parandada ühistranspordi teenindustaset ja suurendada ühistranspordi konkurentsivõimet.