Elroni uusi diiselronge tabas esimestel päevadel ridamisi äpardusi, mis reisijaid pahandasid. Valisin välja Tarbija24 lugejate korduma kippuvad küsimused ja palusin neile vastata Elroni müügi- ja turundusjuhil Norbert Kaarestel.
Tellijale
Reisijad küsivad, Elron vastab
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jaanuari esimestel päevadel sõitnud inimesed kurtsid, et neil ei õnnestunud rongis kaardiga maksta, kuna terminalid ei töötanud. Mis oli selle tõrke põhjuseks?
Mõistlik on nimetada konkreetsed väljumised, sest üldmonitooring näitab, et kaardimaksed töötasid. Aga loomulikult ei saa ma öelda, et ühelgi hetkel ja üheski jaamas ei võinud tõrkeid olla.