Psühholoog Dmitri Listopadi hinnangul Ettevõtluse Arendamise sihtasutuse (EAS) matrjoškadega reklaamikampaania tõenäoliselt ei peleta eemale neid vene turiste, kes on juba planeerinud reisi Eestisse.
Psühholoog: keegi ei tühista EASi kampaania pärast reisi Eestisse
«See, mida reklaamides näidati, oli ilmselt liiga otseses võtmes. Aga on raske öelda, millist reaktsiooni see vene turistides esile kutsub. Alati ei tööta see, mis tundub ilus ja õige. Mõnikord töötavadki sellised skandaalsed rollid,» ütles Listopad portaalile Postimees.ru.
Ta avaldas veendumust, et reklaamitegijad elavad oma seaduste järgi ja neile on eetiline pool kindlasti väga tähtis.
«Mis puudutab austust ja sõbralikku suhtumist turistidesse, kes jätavad meile raha ja mõjutavad positiivselt maksutulusid, siis on siin vastuolulised momendid. Aga vaevalt hakkab keegi nende reklaamide pärast tühistama oma juba planeeritud reisi Eestisse. Võib-olla uued turistid seetõttu siia ei sõida. Aga võib-olla äratavad need reklaamid hoopis huvi ja inimene otsustab tulla ise kohapeale vaatama, mis siin toimub,» rääkis Listopad.
Ta lisas, et reklaamide tegeliku mõju kohta saab teha kokkuvõtteid pärast talvise turismihooaja lõppu.