Päevatoimetaja:
Anu Viita-Neuhaus

Martin Harak: võidusõitja autoriteet

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Martin Harak
Martin Harak Foto: Erakogu

Viimaste nädalate uudised Eesti liiklusest on olnud kurvad. Rohkelt hukkunud noori inimesi avariides, mis pidanuksid jääma juhtumata. Paraku pole purjus peaga rooliistumise tagajärjel juhtunud avarii õnnetus, vaid samasugune kuritegu nagu iga teinegi. Lisaks teeb mind nii autospordi- kui autondushuvilisena sügavalt kurvaks liiklusõnnetuste seostamine autospordiga.

Ehkki autosport omab tavaliiklusega mõningast ühisosa, sest avarii põhjustatakse ikkagi autoga ning enamjaolt suurel kiirusel, on uudiste raames esitatud küsimus noorte autosportlaste kihutamisest põhjustatud avariide kohta ülekohtune.

Eesti Autospordi Liit (EAL) seisab igapäevaselt selle eest, et luua võimalusi kiire autosõidu harrastamiseks. Meie põhitegevus on pakkuda huvilistele turvalises keskkonnas võimalust oma hobiga tegeleda. Aastaid on tehtud tööd selle nimel, et veenda kaubanduskeskuste parklatest toimunud kiirendamissõitude korraldajaid oma üritusi läbi viima legaalsel moel.

Koos tehniliste reeglite, ohutusnõuete ja kõige muu juurdekuuluvaga. EALi erinevate võistlusalade komiteed on teavitustöös olnud edukad. Aastaid tagasi alustatud rahvaspordivõistlused on menukad ning tänavu osales rahvarallidel peaaegu pool tuhat inimest.

Tagasi üles