Eerik-Niiles Kross on vist esimene, kes möödaminnes viitas sellele, mida tegelikult tähendas Keskerakonna valimiseelne hüüe «Töötab!» (PM 5.11: «Et vaat kui hästi töötab!»). See iseloomustas mitte plakatil kujutatud isikuid, vaid KE valitud küllaltki lihtsat, kuid tõhusat võitlustaktikat. Kuna Tallinnas moodustavad KE toetajaskonna enamuse venekeelsed valijad, siis lähtuti sellest, millises inforuumis nad elavad, eesmärgiga mõjutada neid alateadvuse kaudu.
Peamiseks infoallikaks on siin PBK, kus 1) pidevalt rõhutatakse õigeusu tähtsust, 2) riigipea tegeleb peamiselt igasuguste objektide avamisega, 3) nii teda ennast kui ka kogu riiki ähvardavad salakavalad sise- ja välisvaenlased, 4) vaba aeg on mõeldud meelelahutuslike saadete nautimiseks jne. Sarnane infokeskkond loodi ka valimiseelses Tallinnas. Sihtmärk oli valitud nii täpselt, et mäng muutus igavaks ja mängujuht oli sunnitud jagama oponentidele vihjeid: teatas avalikult, et on «svoi», hoiatas konkurente, et pühapäeva õhtul on nad hapude nägudega. Konkurendid olid aga nagu pimedusega löödud ning tulemus on nüüd teada.