Kui valida on bussisõidu ja käimise vahel, loeb hind, kui bussisõidu ja autosõidu vahel, loeb kvaliteet.
Tellijale
Enamik linlasi eelistab häid busse tasuta sõidule
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui uskuda teadlasi, tõi tasuta sõidu lubamine Tallinna ühistransporti juurde vaid 1,2 protsenti reisijaid (Tallinna linnavalitsuse enda mõõtmised näitavad 9,4-protsendilist reisijate hulga kasvu), samal ajal kasvas Tartus reisijakäive uute busside tulekul esimese aastaga 3,3 protsenti, kolme aastaga aga lausa 13,5 protsenti.
2011. aasta 1. jaanuaril ei vahetunud Tartus siiski ainult bussid, vaid ka vedaja, kelleks sai AS Sebe. Bussid võõbati punaseks, bussijuhid hakkasid kandma triiksärki ja lipsu. Septembris tekkisid Tartu peatustesse elektroonilised tablood, millelt peaks nägema, mitme minuti pärast jõuab buss peatusse. Tõsi – süsteemi pole siiani korralikult tööle saadud.