Teine kadedaks tegev lavastus, mis tänu festivalile Eestisse jõudis, oli «Nimetu» (Jaroslavli F. Volkovi nimeline draamateater, Tšehhovi näidend «Platonov»), kus polnud tehtud liiga ei Tšehhovile ega ka tänapäevale. Selles lavastuses oli kirge, elu ja traagikat.
Naiste armastuse käes vaevleva Platonovina on Vitali Kištšenko igati ära teeninud parima meesnäitleja tiitli – no mis teha, ta lihtsalt armastab inimesi nii palju, et ei suuda ühelegi naisele ei öelda! Kui kunagi avaneb kellelgi võimalus seda lavastust vaadata, valige kindlasti kohad ettepoole, et näha Kištšenko ilmeid.
Lisaks Kištšenko parima näitleja preemiale viis Jaroslavli teater tänavuselt Venemaa teatriauhindade jagamiselt koju parima draamalavastuse suurvormi tiitli, nominatsioonini jõudis lavastaja Jevgeni Martšelli.
Tantsulavastus «Ema põld» (A. Puškini nimeline teater Moskvast) oli haarav, nukralt ilus lugu armastus(te)st, hülgamisest ja ootusest. Kas seetõttu, et pooled tantsijad olid tegelikult draamanäitlejad, või sellepärast, et koregraaf-lavastaja Sergei Zemljanski töö aluseks oli kirgiisi kirjaniku Tšingis Aitmatovi jutustus, mõjus «Ema põld» pigem draama kui tantsulavastusena. Samas oli tegemist puhtalt tantsulise jutustusega, kust võis leida ka vene rahvatantsu motiive.
Kui Eestis tehtaks sellist tantsuteatrit, jääks Kanuti Gildi saal publikule väikeseks. Sest see oli heas mõttes rahvalik, lihtne-mõistetav ja esteetiliselt nauditav.
Peterburi A. Brijantsevi nimelise noorsooteatri lavastus «Delhi tants» (Ivan Võrõpajevi näidendi põhjal, lavastaja Dmitri Volkostrelov) oli ka kahtlemata huvitavalt lahendatud – vaataja kuulis ühe armastuse tragöödiat väikeste variatsioonidega seitsmel korra, kusjuures loo jutustamise (ei saa kirjutada, et näitlemise) ajal peaaegu liikumatult istunud või seisnud näitlejad vahetasid kõigil seitsmel korral rolle.