/nginx/o/2010/08/08/414996t1h2229.jpg)
Tallinna trammi- ja trolliliinide olukord on väga kehv, ent hea pealehakkamisega saaks elektritranspordiga linnaelu palju paremaks teha, kirjutab transpordisüsteemide analüütik Hannes Luts.
Tallinna trammi- ja trolliliinide olukord on väga kehv, ent hea pealehakkamisega saaks elektritranspordiga linnaelu palju paremaks teha, kirjutab transpordisüsteemide analüütik Hannes Luts.
Elektritranspordi olukord Tallinnas on viimasel ajal korduvalt leheveergudele jõudnud. Kuigi saastekvootide eest ostetavate trammidega püütakse luua positiivset kuvandit, avaldub tegelik olukord hoopis mustemates toonides. Lubamatult sageli kuuleme uudiseid, kuidas järjekordne tramm on rööbastelt maha sõitnud või lausa süttinud. Parem pole olukord ka trolliliikluses, kus kontaktliini rikked ning vooluvõtjate purunemised on viimasel ajal üha sagedasemad. Trollid tahab Tallinn õigupoolest üldse likvideerida. Läinud detsembris suletud liin nr 2 tõestab seda ilmekalt. Tekib õigustatud küsimus, miks on Euroopa rohelise pealinna tiitlile kandideeriva Tallinna kõige keskkonnasõbralikumad transpordiliigid sellisesse kriisi langenud.