/nginx/o/2008/11/11/92518t1h0d58.jpg)
Ligi kaks kolmandikku probleemsete põhikooliõpilaste küsitluses osalenutest leidis, et tal on kehvad hinded ja raskusi õppimisega.
Ligi kaks kolmandikku probleemsete põhikooliõpilaste küsitluses osalenutest leidis, et tal on kehvad hinded ja raskusi õppimisega.
Õppeedukust peavad õpilased konkurentsitult oma suurimaks probleemiks. Sellele järgnevad tülid-konfliktid õpetajatega (37) pereliikmetega (30), klassikaaslastega (27 protsenti) ja klassijuhatajaga (25 protsenti).
Samal määral kui tülid klassikaaslastega on õpilaste probleemid seotud ka põhjuseta puudumiste liiga suure arvuga.
Veerand 150 küsitlusele vastanud õpiraskustega lastest leidis, neid segavad ka vanemate omavahelised konfliktid.