/nginx/o/2009/01/30/125513t1h96fd.jpg)
Lastevanemate liidu esimehe Enn Kirsmani sõnul saab olulisemaks kui õppekava muutmine see, kas õpikud jäävad valmistõdesid andma või soosivad loovamat lähenemist.
Lastevanemate liidu esimehe Enn Kirsmani sõnul saab olulisemaks kui õppekava muutmine see, kas õpikud jäävad valmistõdesid andma või soosivad loovamat lähenemist.
Kirsman tõdes eilse õpetajate liidu õppekavakonverentsi paneeldiskussioonis, et õpetaja põhiline abivahend on õpik.
«Kui õpikute ülesehituses väga paradigmaatilist muudatust ei toimu, kui jätkuvalt antakse õpilastele valmisteadmisi ja valmistõdesid, andmata neile aega ise juurde lugeda ja õppida, siis juhtub, nagu kogu aegu on juhtunud,» rääkis ta.
«Siis tõdeme 10 aasta pärast, loodetavasti varem, et peame hakkama uuesti õppekava arendama.»
Debati moderaator Raivo Juurak Õpetajate Lehest lisas, et kipub nii olema, et kui uusi meetodeid ei ole õpikusse sisse toodud, siis ei jõua ka õpetajad ise neid reeglina kasutusse võtta. Ta lisas, et Soomes näiteks on uudsed lähenemised leidnud tee ka õpikutesse.